МДПУ репозиторій

Специфіка тьюторського супроводу в умовах закладу загальної середньої освіти

Шевченко, Ю. В. та Меркулова, Н. В. (2019) Специфіка тьюторського супроводу в умовах закладу загальної середньої освіти. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 1 (62). с. 143-146.

[img] Text
31.pdf

Скачати (258kB)

Резюме

У статті розкрито проблему специфіки тьюторського супроводу в умовах закладу загальної середньої освіти. Відзначено, що в контексті модернізації системи освіти України, тьютор повинен спрямовувати свою професійно-педагогічну діяльність на реалізацію інноваційного змісту для поліпшення якості навчання учнів. Визначено, що результатом інноваційних процесів стає використання теоретичних і практичних нововведень, а також таких, що утворюються на межі теорії і практики тьюторського супроводу. Так, тьютор може виступати автором, дослідником, користувачем і пропагандистом інноваційних педагогічних технологій, теорій та концепцій.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 02 Січ 2020 09:54
Останні зміни: 08 Жов 2020 11:28
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8378

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу