Царькова, О. В. та Прокоф’єва, О. О. та Каткова, Т. А. та Варіна, Г. Б. (2019) Психолого-педагогічний супровід родинного виховання гіперактивної дитини з синдромом дефіциту уваги: навчально-методичний посібник. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Мелітополь.
Text
1-Методичка ГИПЕРАКТИВНОСТЬ_в епринтс-22.12.19.pdf Скачати (413kB) |
Резюме
Навчально-методичний посібник призначено для родин, що стикаються з певними труднощами при вихованні та навчанні гіперактивної дитини з синдромом дефіциту уваги. Проблеми, що постають перед батьками таких дітей, насамперед пов’язані з потребою у забезпеченні відповідних умов для життєдіяльності та розвитку дитини. Автори намагаються не лише допомогти розібратися з причинами і наслідками цих труднощів, а й надають практичні рекомендації з урахуванням психологічних особливостей дітей із синдромом дефіциту уваги. Батькам школярів і педагогічним працівникам видання допоможе подолати найбільш складний етап навчання в школі, зрозуміти психологічні особливості цієї категорії дітей та навчитися забезпечувати їм необхідну підтримку.
Тип елементу : | Книга |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології |
Користувач, що депонує: | Користувачі 4413 не знайдено. |
Дата внесення: | 23 Груд 2019 07:08 |
Останні зміни: | 12 Жов 2021 10:32 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8363 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |