МДПУ репозиторій

Розум виховання і виховання розуму

Ліпін, Микола (2019) Розум виховання і виховання розуму. Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи (1). с. 76-82.

[img] Text
ped_in_2019_1_13.pdf

Скачати (318kB)

Резюме

Сутність освіти полягає в розвитку людської суб’єктності, людини в людині. Вона вводить людську душу у величний та ієрархічний космос культурного канону. Без усвідомлення логіки розвитку людської суб’єктності, без роботи мислення ввести індивіда в культуру неможливо. Поза цією логікою людину приводять до наперед заданого масштабу, її знову і знову змушують брати участь у масштабних експериментах щодо виготовлення «нової людини». Освіта в усі часи активно брала участь у процесі формування зазначеної ієрархії, проте є два різних способи формування людського світогляду. У межах першого світогляд формується завдяки спеціалізованій діяльності виховання, а в межах другого – через становлення такої універсальної здібності, як мислення.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: Depositor
Дата внесення: 09 Груд 2019 15:25
Останні зміни: 16 Груд 2019 07:12
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8278

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу