Ліпін, Микола (2019) Розум виховання і виховання розуму. Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи (1). с. 76-82.
Text
ped_in_2019_1_13.pdf Скачати (318kB) |
Резюме
Сутність освіти полягає в розвитку людської суб’єктності, людини в людині. Вона вводить людську душу у величний та ієрархічний космос культурного канону. Без усвідомлення логіки розвитку людської суб’єктності, без роботи мислення ввести індивіда в культуру неможливо. Поза цією логікою людину приводять до наперед заданого масштабу, її знову і знову змушують брати участь у масштабних експериментах щодо виготовлення «нової людини». Освіта в усі часи активно брала участь у процесі формування зазначеної ієрархії, проте є два різних способи формування людського світогляду. У межах першого світогляд формується завдяки спеціалізованій діяльності виховання, а в межах другого – через становлення такої універсальної здібності, як мислення.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | Depositor |
Дата внесення: | 09 Груд 2019 15:25 |
Останні зміни: | 16 Груд 2019 07:12 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8278 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |