Зотова, В. Г. та Копєйцева, Л. П. (2019) Перспективи підготовки вчителя-словесника: вектори оновлення навчального процесу в закладах вищої освіти. Особистісно-професійний розвиток учителя нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали ІІ Всеукр. наук.-прак. конф. з Міжнар. участю (6–8 червня 2019 р.). с. 111-115.
Text
Зотова_Копєйцева_111.pdf Скачати (133kB) |
Резюме
Анотація. У тезах розглядаються можливі вектори оновлення навчального процесу в українських закладах вищої освіти, що займаються підготовкою вчителів середньої та старшої шкільної ланки, зокрема вчителів української мови та літератури: гармонізація вищої і середньої освіти; оновлення змісту, форм, методів і прийомів навчання; можли-вість самостійного вибору навчальних методик; подальша персоналізація підготовки вчителя-словесника. Ключові слова: гармонізація освіти, зміст і форми навчання у вищій та середній школі, методи і прийоми навчання, межі самостійного педагогічного вибору, персоналізація під-готовки вчителя-словесника.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта P Мова та література > PN Література (Загальне) |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра української і зарубіжної літератури |
Користувач, що депонує: | Кафедра української і зарубіжної літератури |
Дата внесення: | 16 Груд 2019 13:07 |
Останні зміни: | 16 Груд 2019 13:07 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8214 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |