Олексенко, К. Б. (2019) Розвиток освітнього простору майбутніх учителів до проектування освітньо-розвивального середовища здобувачів початкової освіти. In: Міжнародна науково-практична конференція "Освіта як чинник формування креативних компетентностей в умовах цифрового суспільства", 27-28, Запоріжжя.
Text
03.12.19_ТЕЗИ КОНФЕРЕНЦІЇ 212 с. ОРИГІНАЛ 02.12.19 (1)-124-126 (1).pdf Скачати (398kB) |
Резюме
Інтеграція України у світовий освітній простір вимагає постійного вдосконалення національної системи освіти, зокрема початкової, що зумовлено: - по-перше, тенденціями її розвитку, започаткованими в Указі Президентом про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року (2013), Педагогічній Конституції Європи (2013), Концепції розвитку освіти України на період 2015–2025 рр. (2014), Стратегії сталого розвитку «Україна – 2020» (2015); - по-друге, низкою наказів МОН України та державних нормативно-правових документів, у яких задекларовано вимоги до освітнього процесу початкової школи, професійно-педагогічної діяльності та особистості вчителя нової генерації – Закону України «Про вищу освіту» (2014), «Про освіту» (2017), Концепції Нової української школи (2017), Концепції розвитку педагогічної освіти (2018).
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач, що депонує: | Depositor |
Дата внесення: | 28 Лист 2019 10:08 |
Останні зміни: | 05 Груд 2019 07:04 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8119 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |