МДПУ репозиторій

Технологія “STORYTELLING” на уроках літератури: до проблеми реалізації компетентнісного підходу в межах становлення Нової української школи

Акулова, Н. Ю. та Атрошенко, Г. І. (2019) Технологія “STORYTELLING” на уроках літератури: до проблеми реалізації компетентнісного підходу в межах становлення Нової української школи. Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю. с. 10-13.

[img] Text
Технологія STORYTELLING_Акулова_Атрошенко.pdf

Скачати (167kB)

Резюме

Розвідку присвячено проблемі реалізації компетентнісного підходу на уроках літератури. Зокрема увагу зосереджено на такій дієвій педагогічній технології, що адекватно реагує на запити сучасної інформаційної цивілізації, як “storytelling”.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра української і зарубіжної літератури
Користувач, що депонує: Кафедра методики викладання германських мов
Дата внесення: 06 Груд 2019 13:14
Останні зміни: 06 Груд 2019 13:14
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8111

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу