МДПУ репозиторій

Мораль як основа розвитку сучасного підприємництва

Саржан, А. С. (2019) Мораль як основа розвитку сучасного підприємництва. In: Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ, 18-22, Мелітополь.

[img] Text
тези ЕтаБ конференция-28-29 (1).pdf

Скачати (509kB)

Резюме

Сучасний світ ставить перед людиною нові виклики для світоглядно-ціннісного формування його особистісної та соціальної сутності. Моральність сучасного підприємця є частиною загальнокультурного простору сучасного економічно-соціального розвитку будь-якого суспільства. У зв'язку з цим, досліджуючи світоглядно-ціннісні параметри підприємництва, необхідно звернутися до проблематики визначення економічності сучасної людини через категорію економічної культури. Економічна культура - це система економічних цінностей суспільства, в якій відображений нормативний канон «людини економічної», що визначає особливості економічної соціалізації.

Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Користувач, що депонує: Depositor
Дата внесення: 28 Лист 2019 10:11
Останні зміни: 05 Груд 2019 06:59
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8103

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу