Акулова, Н. Ю. (2019) Образ моря у візуальному наративі сестер Стівен («До маяка» Вірджинії Вулф і «Пляж Стадленд» Ванесси Белл). Усі ріки течуть у море: мариністика в літературі та культурі. с. 6-8.
Text
Акулова_Образ моря.pdf Скачати (1MB) |
Резюме
У загальномистецькому контексті творчість Вірджинії Вулф традиційно сприймають як своєрідну паралель до тогочасного експериментування в малярстві. Активною учасницею цього процесу в Англії була її старша сестра Ванесса Белл. Безсумнівними є тісний емоційний зв’язок жінок, схожі естетичні переконання, що розвивались на ґрунті ідей К. Белла та Р. Фрая, творчий тандем у друкарні «Гоґарт-Прес». Утім погоджуємося з поглядом С. Тейлор, попри творчу синергію «живописного» словесного стилю Вірджинії Вулф та художнього ефекту «нарації» Ванесси Белл, не варто ігнорувати і «точки відхилення або напруження між підходами двох сестер». У пропонованій розвідці подано спробу окреслити специфіку та межі креативної «співпраці» прозаїка і живописця.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | N Образотворче мистецтво > ND Живопис P Мова та література > PR Англійська література |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра української і зарубіжної літератури |
Користувач, що депонує: | Кафедра методики викладання германських мов |
Дата внесення: | 27 Лист 2019 14:42 |
Останні зміни: | 27 Лист 2019 14:42 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8014 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |