МДПУ репозиторій

Образ моря у візуальному наративі сестер Стівен («До маяка» Вірджинії Вулф і «Пляж Стадленд» Ванесси Белл)

Акулова, Н. Ю. (2019) Образ моря у візуальному наративі сестер Стівен («До маяка» Вірджинії Вулф і «Пляж Стадленд» Ванесси Белл). Усі ріки течуть у море: мариністика в літературі та культурі. с. 6-8.

[img] Text
Акулова_Образ моря.pdf

Скачати (1MB)

Резюме

У загальномистецькому контексті творчість Вірджинії Вулф традиційно сприймають як своєрідну паралель до тогочасного експериментування в малярстві. Активною учасницею цього процесу в Англії була її старша сестра Ванесса Белл. Безсумнівними є тісний емоційний зв’язок жінок, схожі естетичні переконання, що розвивались на ґрунті ідей К. Белла та Р. Фрая, творчий тандем у друкарні «Гоґарт-Прес». Утім погоджуємося з поглядом С. Тейлор, попри творчу синергію «живописного» словесного стилю Вірджинії Вулф та художнього ефекту «нарації» Ванесси Белл, не варто ігнорувати і «точки відхилення або напруження між підходами двох сестер». У пропонованій розвідці подано спробу окреслити специфіку та межі креативної «співпраці» прозаїка і живописця.

Тип елементу : Стаття
Теми: N Образотворче мистецтво > ND Живопис
P Мова та література > PR Англійська література
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра української і зарубіжної літератури
Користувач, що депонує: Кафедра методики викладання германських мов
Дата внесення: 27 Лист 2019 14:42
Останні зміни: 27 Лист 2019 14:42
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8014

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу