Атрошенко, Г. І. та Козачухна, В. М. (2014) Фанфікшн у розвитку творчого пізнавального інтересу учнів до української літератури. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. пр. (4). с. 311-314.
Text
atroshenko_2014_2.pdf Скачати (384kB) |
Резюме
Проблема ролі фанфіка як явища сучасної літературної творчості у житті юного покоління є досить актуальною, проте, на жаль, ще не стала предметом вагомих досліджень з методики навчання літератури в навчальних закладах. Хоча 2013 року МОНмолодьспорту України разом із відомими методистами (С. Караман, О. Ніколенко, В. Гусєв, І. Зайцева, О. Андрущенко), вчителями літератури з усієї України, учнями київських закладів різних типів провели круглий стіл «Роль фанкфішн у розвитку інтересу до літератури», де його учасники «показали приклад, як треба шукати спільну мову між дорослими і дітьми».
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | P Мова та література > PN Література (Загальне) |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра української і зарубіжної літератури |
Користувач, що депонує: | Кафедра української і зарубіжної літератури |
Дата внесення: | 04 Лист 2019 06:46 |
Останні зміни: | 04 Лист 2019 06:46 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7896 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |