Кравець, З. А. (2019) Роль публічного виступу у формуванні іміджу політика. In: Всеукраїнська науково-практична конференція «Публічне управління в системі координат: демократія, децентралізація, місцеве самоврядування», 18, Мелітополь.
Text
1. Секція Філософія!-197-199 (1).pdf Скачати (451kB) |
Резюме
Політик – це людина, яка постійно контактує з великими аудиторіями. Звичайно, публічна особистість повинна мати певні важелі впливу на своїх спостерігачів, одним з них є імідж. Головна мета іміджу політика – емоційно-психологічний вплив на населення задля популяризації певних ідей. Імідж виступає фактором формування позитивної чи негативної суспільної дУДКи відносно конкретної особистості. Політик вимушений діяти в інтересах своєї аудиторії, інакше зникне потреба в існуванні його кандидатури. Тобто, імідж виступає певним зв’язком між політиком і людьми. Імідж публічної особистості створюється на основі бажань аудиторії, того, що вона хоче бачити і чути.
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | Depositor |
Дата внесення: | 15 Жов 2019 01:01 |
Останні зміни: | 15 Жов 2019 02:02 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7817 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |