МДПУ репозиторій

Стратегії розвитку інформаційно-інноваційної діяльності на підприємствах в умовах цифровізації

Бугайчук, О. В. (2019) Стратегії розвитку інформаційно-інноваційної діяльності на підприємствах в умовах цифровізації. In: Всеукраїнська науково-практична конференція «Публічне управління в системі координат: демократія, децентралізація, місцеве самоврядування», 18, Мелітополь.

[img] Text
1. Секція Філософія!-119-123 (1).pdf

Скачати (482kB)

Резюме

Актуальність теми дослідження в тому, що інформаційно-інноваційна діяльність в умовах цифровізації має велику роль у зв’язку з тим, що підприємства (організації, установи, фірми, компанії) відіграють велику роль у формуванні нових традицій поширення інновацій та інформації. Зокрема, це численні застосування дифузії інновацій, нових комунікаційних технологій в умовах цифровізації, як-от Інтернету, розширення інновацій у контексті мережевого управління та спілкування, поширення інновацій шляхом застосування таких понять, як критична маса, дифузія інновацій, цифровізація, діджталізація.

Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: Depositor
Дата внесення: 17 Жов 2019 16:16
Останні зміни: 17 Жов 2019 19:13
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7810

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу