Бордюг, Ю. В. (2019) Інноваційні педагогічні технології підвищення професійної компетентності педагогів в умовах демократизації суспільства. In: Всеукраїнська науково-практична конференція «Публічне управління в системі координат: демократія, децентралізація, місцеве самоврядування», 18, Мелітополь.
Text
1. Секція Філософія!-116-119 (1).pdf Скачати (461kB) |
Резюме
В Україні значної уваги набуває модель "компетентного робітника", яку становлять самостійність, дисциплінованість, комунікативність, потреба в саморозвитку. Проведений аналіз використання понять "компетентність" та "компетенція" за кордоном показує, що Британський підхід до структури компетентності є відображенням системи освіти та потреб ринку праці Великобританії, у межах якої працівник відповідного рівня має сформовані професійні компетентності. У США, Німеччині, Франції та Швейцарії теж особливого значення на ринку праці надається сформованим ключовим компетенціям, які необхідні для роботи за фахом.
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | Depositor |
Дата внесення: | 16 Жов 2019 21:17 |
Останні зміни: | 16 Жов 2019 20:01 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7809 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |