Іваненко, Володимир (2016) Особистісно-значуща діяльність школярів на уроках фізичного виховання. Гуманітарний простір науки: досвід та перспективи: матеріали VI Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф.. с. 107-112.
Це - остання версія цього елементу.
Text
Humanitarica 6.pdf Скачати (487kB) |
Резюме
У статті розглядаються такі психолого-педагогічні категорії, як потреби,інтереси, ціннісні орієнтації, фізичний потенціал та суб’єктивний досвід, врахування яких в процесі фізичного виховання сприяє усвідомленню значущості для учнів фізкультурної діяльності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 08 Жов 2019 06:02 |
Останні зміни: | 08 Жов 2019 06:02 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7719 |
Доступні версії цього елементу
-
Особистісно-значуща діяльність школярів на уроках фізичного виховання. (deposited 06 Жов 2019 23:33)
- Особистісно-значуща діяльність школярів на уроках фізичного виховання. (deposited 08 Жов 2019 06:02) [Представлено на екрані]
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |