Александров, Денис (2016) Енактивізм як конструктивістська основа дидактики сучасної вищої школи. Versus (8). pp. 45-49. ISSN 2310-4562
Text
9.pdf Download (734kB) |
Abstract
З позицій сучасного епістемологічного конструктивізму аргументується тісний зв’язок когнітивної діяльності молодого фахівця з визначенням «локалів» його професійних інтересів, що тлумачаться в межах проективно-конструктивного відношення суб’єкта до освітнього середовища. Конструктивістська методологія в межах некласичної філософії активно використовує поняття «енактивізм» (enactivity), яке поєднує проекцію культурно детермінованих схем пізнавальної діяльності та онтологічну реальність реалізації власних освітніх інтересів особистості. З позицій енактивізму розкривається механізм «констеляції» освітніх інтересів суб’єкта.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Divisions: | Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії |
Depositing User: | admin admin mdpu |
Date Deposited: | 09 Nov 2016 13:26 |
Last Modified: | 27 Oct 2020 12:24 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/763 |
Actions (login required)
View Item |