МДПУ репозиторій

Енактивізм як конструктивістська основа дидактики сучасної вищої школи

Александров, Денис (2016) Енактивізм як конструктивістська основа дидактики сучасної вищої школи. Versus (8). с. 45-49. ISSN 2310-4562

[img] Text
9.pdf

Скачати (734kB)

Резюме

З позицій сучасного епістемологічного конструктивізму аргументується тісний зв’язок когнітивної діяльності молодого фахівця з визначенням «локалів» його професійних інтересів, що тлумачаться в межах проективно-конструктивного відношення суб’єкта до освітнього середовища. Конструктивістська методологія в межах некласичної філософії активно використовує поняття «енактивізм» (enactivity), яке поєднує проекцію культурно детермінованих схем пізнавальної діяльності та онтологічну реальність реалізації власних освітніх інтересів особистості. З позицій енактивізму розкривається механізм «констеляції» освітніх інтересів суб’єкта.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 09 Лист 2016 13:26
Останні зміни: 27 Жов 2020 12:24
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/763

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу