MDPU Repository

Енактивізм як конструктивістська основа дидактики сучасної вищої школи

Александров, Денис (2016) Енактивізм як конструктивістська основа дидактики сучасної вищої школи. Versus (8). pp. 45-49. ISSN 2310-4562

[img] Text
9.pdf

Download (734kB)

Abstract

З позицій сучасного епістемологічного конструктивізму аргументується тісний зв’язок когнітивної діяльності молодого фахівця з визначенням «локалів» його професійних інтересів, що тлумачаться в межах проективно-конструктивного відношення суб’єкта до освітнього середовища. Конструктивістська методологія в межах некласичної філософії активно використовує поняття «енактивізм» (enactivity), яке поєднує проекцію культурно детермінованих схем пізнавальної діяльності та онтологічну реальність реалізації власних освітніх інтересів особистості. З позицій енактивізму розкривається механізм «констеляції» освітніх інтересів суб’єкта.

Item Type: Article
Subjects: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра філософії
Depositing User: admin admin mdpu
Date Deposited: 09 Nov 2016 13:26
Last Modified: 09 Nov 2016 13:26
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/763

Actions (login required)

View Item View Item