Александров, Денис (2016) Енактивізм як конструктивістська основа дидактики сучасної вищої школи. Versus (8). с. 45-49. ISSN 2310-4562
Text
9.pdf Скачати (734kB) |
Резюме
З позицій сучасного епістемологічного конструктивізму аргументується тісний зв’язок когнітивної діяльності молодого фахівця з визначенням «локалів» його професійних інтересів, що тлумачаться в межах проективно-конструктивного відношення суб’єкта до освітнього середовища. Конструктивістська методологія в межах некласичної філософії активно використовує поняття «енактивізм» (enactivity), яке поєднує проекцію культурно детермінованих схем пізнавальної діяльності та онтологічну реальність реалізації власних освітніх інтересів особистості. З позицій енактивізму розкривається механізм «констеляції» освітніх інтересів суб’єкта.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 09 Лист 2016 13:26 |
Останні зміни: | 27 Жов 2020 12:24 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/763 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |