Александров, Денис (2016) Енактивізм як конструктивістська основа дидактики сучасної вищої школи. Versus (8). pp. 45-49. ISSN 2310-4562
9.pdf
Download (734kB)
Abstract
З позицій сучасного епістемологічного конструктивізму аргументується тісний зв’язок когнітивної діяльності молодого фахівця з визначенням «локалів» його професійних інтересів, що тлумачаться в межах проективно-конструктивного відношення суб’єкта до освітнього середовища. Конструктивістська методологія в межах некласичної філософії активно використовує поняття «енактивізм» (enactivity), яке поєднує проекцію культурно детермінованих схем пізнавальної діяльності та онтологічну реальність реалізації власних освітніх інтересів особистості. З позицій енактивізму розкривається механізм «констеляції» освітніх інтересів суб’єкта.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
| Divisions: | Факультет суспільно-гуманітарних наук та права > Кафедра соціології та філософії |
| Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
| Date Deposited: | 09 Nov 2016 13:26 |
| Last Modified: | 27 Oct 2020 12:24 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/763 |




