Єрьоміна, Л. Є. (2018) «Навчитися вчитися» як провідна ідея Нової української школи. In: Особистісно-професійний розвиток вчителя в умовах реалізації концепції Нової української школи, 14-16.06.2018, Мелітополь.
Text
ЄЛЄ-НУШ-конвертирован.pdf Скачати (199kB) |
Резюме
Публікація присвячена ключовим компетентностям Нової української школи (спілкування державною мовою, вміння спілкуватися іноземними мовами, математична грамотність, компетентності в природничих науках і технологіях інформаційно-цифрова компетентність, вміння вчитися упродовж життя, вміння ініціювати й генерувати нові ідеї, соціальна та громадянська компетентність, обізнаність та самовираження у сфері культури. екологічна грамотність і здорове життя). У статті зазначено, що ці компетентності є надпредметними і відрізняються від освітніх тим, що моделюють діяльність учня для його повноцінного життя у майбутньому.
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Промова(виступ)) |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Користувачі 4349 не знайдено. |
Дата внесення: | 08 Жов 2019 08:13 |
Останні зміни: | 08 Жов 2019 08:13 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7598 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |