Журавльова, Л. С. (2016) Природовідповідний підхід до навчання молодших школярів із порушенням мовлення. Theoretical and applied reserche in the field og pedagogy,psychology and social sciences. с. 60-62.
Text
img001.pdf Скачати (1MB) |
Резюме
Розглянуто природовідповідний підхід до навчання молодших школярів із порушенням мовлення.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | А.А. Солонська |
Дата внесення: | 04 Жов 2019 10:27 |
Останні зміни: | 04 Жов 2019 10:27 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7572 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |