МДПУ репозиторій

Діти молодшого шкільного віку з мовленнєвими порушеннями у системі освіти

Журавльова, Л. С. (2016) Діти молодшого шкільного віку з мовленнєвими порушеннями у системі освіти. Науковий часопис НПУ ім. М.П.Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія: зб. наук. пр. (32). с. 101-108. ISSN 2310-0893

[img] Text
2 Журавльова doc.pdf

Скачати (534kB)

Резюме

У статті розглядається проблема розвитку мовлення як провідного принципу в початковій ланці загальної шкільної мовної освіти. Здійснено аналіз сучасних наукових досліджень щодо проблеми розвитку усного і писемного мовлення, а також корекції мовленнєвого розвитку дітей молодшого шкільного віку. Визначено необхідні умови у спішного навчання дітей у школі. Акцентується увага на необхідності формування базових навичок мовлення у молодших школярів, які мають складні мовленнєві порушення в умовах загальноосвітніх навчальних закладах. Визначено, що недоліки мовленнєвого розвитку призводять до порушеного чи затр иманого розвитку вищих психічних функцій, опосередкованих мовленням і до порушень письма. Виявлено тенденцію до прогресуючого розповсюдження поруше нь усного і писемного мовлення. Підкреслюється, що проблема корекції мовленнєвого розвитку молодших школярів повинна бути розв’язана на основі належної організації процесу навчання усного та писемного мовлення у їх взаємозв’язку. Перспектива подальшого дослідження вбачається у розробці науково -теоретичної, практико -орієнтованої основи організації та забезпечення комплексної діагностики мовленнєвого розвитку учнів молодшого шкільного віку із дисграфією.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Користувач, що депонує: А.А. Солонська
Дата внесення: 04 Жов 2019 08:28
Останні зміни: 04 Жов 2019 08:28
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7566

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу