Журавльова, Л. С. (2016) Діти молодшого шкільного віку з мовленнєвими порушеннями у системі освіти. Науковий часопис НПУ ім. М.П.Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія: зб. наук. пр. (32). с. 101-108. ISSN 2310-0893
Text
2 Журавльова doc.pdf Скачати (534kB) |
Резюме
У статті розглядається проблема розвитку мовлення як провідного принципу в початковій ланці загальної шкільної мовної освіти. Здійснено аналіз сучасних наукових досліджень щодо проблеми розвитку усного і писемного мовлення, а також корекції мовленнєвого розвитку дітей молодшого шкільного віку. Визначено необхідні умови у спішного навчання дітей у школі. Акцентується увага на необхідності формування базових навичок мовлення у молодших школярів, які мають складні мовленнєві порушення в умовах загальноосвітніх навчальних закладах. Визначено, що недоліки мовленнєвого розвитку призводять до порушеного чи затр иманого розвитку вищих психічних функцій, опосередкованих мовленням і до порушень письма. Виявлено тенденцію до прогресуючого розповсюдження поруше нь усного і писемного мовлення. Підкреслюється, що проблема корекції мовленнєвого розвитку молодших школярів повинна бути розв’язана на основі належної організації процесу навчання усного та писемного мовлення у їх взаємозв’язку. Перспектива подальшого дослідження вбачається у розробці науково -теоретичної, практико -орієнтованої основи організації та забезпечення комплексної діагностики мовленнєвого розвитку учнів молодшого шкільного віку із дисграфією.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | А.А. Солонська |
Дата внесення: | 04 Жов 2019 08:28 |
Останні зміни: | 04 Жов 2019 08:28 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7566 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |