МДПУ репозиторій

Особистісно-орієнтований підхід у навчанні молодших школярів із порушенням писемного мовлення

Журавльова, Л. С. (2015) Особистісно-орієнтований підхід у навчанні молодших школярів із порушенням писемного мовлення. Теоретичне і методичне забезпечення виховання та навчання осіб з особливими освітніми потребами (5). с. 113-117.

[img] Text
Журавльова Л.С. (Особистісно-орієнтований підхід у навчанні молодших школярів із порушенням писемного мовлення)2015.pdf

Скачати (5MB)

Резюме

Розглянуто особливості навчання молодших школярів із порушенням писемного мовлення, визначено основін чинники, які негативно впливають на розвиток мовлення дитини.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Користувач, що депонує: А.А. Солонська
Дата внесення: 04 Жов 2019 08:29
Останні зміни: 04 Жов 2019 08:29
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7565

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу