Журавльова, Л. С. (2015) Особистісно-орієнтований підхід у навчанні молодших школярів із порушенням писемного мовлення. Теоретичне і методичне забезпечення виховання та навчання осіб з особливими освітніми потребами (5). с. 113-117.
Text
Журавльова Л.С. (Особистісно-орієнтований підхід у навчанні молодших школярів із порушенням писемного мовлення)2015.pdf Скачати (5MB) |
Резюме
Розглянуто особливості навчання молодших школярів із порушенням писемного мовлення, визначено основін чинники, які негативно впливають на розвиток мовлення дитини.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | А.А. Солонська |
Дата внесення: | 04 Жов 2019 08:29 |
Останні зміни: | 04 Жов 2019 08:29 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7565 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |