Семікін, Михайло (2015) Онтологізація логіки в аналітичній філософії освіти Р. Пітерса. Versus, 1 (5). с. 50-54. ISSN 2310-4562
Text
Versus_1_2015_006.pdf Скачати (429kB) |
Резюме
За допомогою зіставлення з діалектичною і марксистською логікою розкрито своєрідність трактування логіки в аналітичній філософії освіти Р. Пітерса. Наголошено на актуальності дослідження прагматичних концептів, на знанні принципів, а також критеріїв цілеспрямованої поведінки в мовній грі. У контексті використання понять у повсякденній мові проаналізовано підхід до логіки як до засобу «приватного вживання» розсудку для досягнення соціальних цілей. Здійснено порівняльний аналіз діалектичної логіки як засобу прояснення понять як чистих сутностей і аналітичної логіки як засобу знаходження продуктивних рішень для досягнення соціальних цілей.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 04 Лют 2016 16:10 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/74 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |