Яценко, А. Д. та Іванова, В. М. (2017) Особливості маркетингової діяльності в регіональному розвитку туризму. Проблеми регіоналістики: минуле, сучасне, майбутнє. с. 57-59.
Text
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.pdf Скачати (388kB) |
Резюме
Аналізуючи сучасний стан функціонування туристичної індустрії, можна бачити стрімке зростання попиту протягом останніх років на туристично-рекреаційні послуги, що пропонуються туристичними підприємствами Запорізького регіону. Постійне підвищення якості обслуговування, розвиток інфраструктури міста та сільських населених пунктів дедалі більше приваблюють рекреантів. Так, у санаторіях та пансіонатах області у 2015 р. порівняно з 2014 р. сукупний річний доход зріс більше ніж на 27,0 млн. грн., або на 34%, а загальний прибуток - на 1 млн. грн., або майже у 1,8 разів. Це свідчить про те, що попит, який склався на туристичному ринку послуг, є відносно нечутливим до ціни і при незмінних параметрах впливу зовнішніх факторів можна прогнозувати його подальше зростання
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | G Географія, Антропологія, Рекреація > GV Відпочинок G Географія, Антропологія, Рекреація > GV Відпочинок > GVT Туризм |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу |
Користувач, що депонує: | Кафедра управління та адміністрування |
Дата внесення: | 30 Вер 2019 13:09 |
Останні зміни: | 27 Січ 2020 09:22 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7328 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |