Вербець, В. В. (2016) Моніторинг ескалації соціально-психологічного дискомфорту особистості. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 14 (57). с. 18-22.
Text
Монiторинг_ескалацii.pdf Скачати (235kB) |
Резюме
У статті аналізується ескалація соціально-психологічного напруження в молодіжному середовищі в контексті соціальних трансформацій українського суспільства, репрезентуються результати соціально-педагогічного моніторингу ціннісних орієнтацій студентської молоді та пропонуються рекомендації щодо переведення інтелектуального потенціалу особистості в соціально продуктивний простір.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 30 Вер 2019 06:32 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7317 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |