МДПУ репозиторій

«Versus» педагогіки як дискурсивна ситуація

Волков, Олександр (2015) «Versus» педагогіки як дискурсивна ситуація. Versus, 1 (5). с. 44-49. ISSN 2310-4562

[img] Text
Versus_1_2015_005.pdf

Скачати (451kB)

Резюме

Розкрито зміст заперечення в межах педагогічної взаємодії як ставлення до іншого; показано діалектичний характер виховного впливу; окреслено деякі ситуації, що виникають у процесі формування моральності; продемонстровано своєрідність суперечностей педагогічного дискурсу; з’ясовано призначення норм абсолютної етики у вихованні; визначено протилежність повсякденного й морального буття та шляхи формування моральності; виявлено залежність вихователя й вихованця, необхідність і зумовленість педагогічного примусу.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 04 Лют 2016 16:05
Останні зміни: 20 Лист 2019 07:09
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/73

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу