Волков, Олександр (2015) «Versus» педагогіки як дискурсивна ситуація. Versus, 1 (5). с. 44-49. ISSN 2310-4562
Text
Versus_1_2015_005.pdf Скачати (451kB) |
Офіційний URL: http://ojs.mdpu.org.ua/index.php/versus/index
Резюме
Розкрито зміст заперечення в межах педагогічної взаємодії як ставлення до іншого; показано діалектичний характер виховного впливу; окреслено деякі ситуації, що виникають у процесі формування моральності; продемонстровано своєрідність суперечностей педагогічного дискурсу; з’ясовано призначення норм абсолютної етики у вихованні; визначено протилежність повсякденного й морального буття та шляхи формування моральності; виявлено залежність вихователя й вихованця, необхідність і зумовленість педагогічного примусу.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 04 Лют 2016 16:05 |
Останні зміни: | 20 Лист 2019 07:09 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/73 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |