Байтеряков, О. З. та Літвін, М. Ф. (2016) Практичні методи активізації пізнавальної і творчої діяльності учнів на уроках географії. Історико-географічний дискурс проблем геосфери: матер. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. 16 травня 2016 р.. с. 210-217.
Text
21.pdf Скачати (551kB) |
Резюме
Сьогодні тема розвитку творчих та пізнавальних здібностей учнів дуже популярна серед працівників всіх ланок системи освіти. Автори підручників намагаються зробити їх як найцікавішими, методисти – корегують навчальну програму згідно до вимог часу, не стоять на узбіччі й вчителі шкіл. Якщо розглянути це питання більш детально, то можна дійти висновку, що саме від учителів залежить, наскільки цікаво буде навчатися учням. Цікаво – це не означає просто з широко розкритими очима слухати розповідь учителя. Цікаво – це стати не пасивним, а активним учасником навчального процесу, не тільки сприймати інформацію, а й відтворювати її, застосовуючи всі свої здібності. До речі, ці здібності й розвиватимуться під час нестандартних уроків, виконання завдань нового типу тощо.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | G Географія, Антропологія, Рекреація > G Географія (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра туризму, соціально-економічної географії та краєзнавства |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 11 Серп 2016 11:34 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/715 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |