МДПУ репозиторій

Комплексний аналіз порушень письма у дітей молодшого шкільного віку

Журавльова, Л. С. (2018) Комплексний аналіз порушень письма у дітей молодшого шкільного віку. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (1). с. 78-83. ISSN 2219-5203

[img] Text
Комплексний аналіз порушень письма.pdf

Скачати (259kB)

Резюме

У статті проаналізовано основні підходи до проблеми порушень письма у дітей. З’ясовано, що класифікації дисграфії у логопедії та нейропсихології мають різноманітні підходи та принципи, на основі яких визначається провідний критерій і, власне, ґрунтуються ці класифікації. Зауважено, що попри спроби застосування клініко-психологічного підходу, у логопедії насамперед розглядають зовнішні прояви дисграфії і проводять симптоматичну корекцію писемного мовлення. Наголошено, що визначення причин порушень вищих психічних функцій є неможливим без нейропсихологічної діагностики. Розкрито сутність комплексного аналізу порушень письма у дітей молодшого шкільного віку.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Користувач, що депонує: А.А. Солонська
Дата внесення: 11 Вер 2019 08:18
Останні зміни: 25 Вер 2020 06:53
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7024

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу