МДПУ репозиторій

Особливості практичної підготовки майбутніх учителів до роботи з дітьми молодшого шкільного віку з дисграфією

Журавльова, Л. С. (2017) Особливості практичної підготовки майбутніх учителів до роботи з дітьми молодшого шкільного віку з дисграфією. Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 3 (75). с. 176-181. ISSN 2413-1865

[img] Text
ОСОБЛИВОСТІ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ДИСГРАФІЄЮ.pdf

Скачати (205kB)

Резюме

У статті порушено проблему пошуку нових практичних форм організації процесу навчання, що передба-чає формування здатності студентів до кваліфікаційної виробничої праці за обраною спеціальністю. Наголо-шується, що актуальність проблеми практичної підготовки фахівців зумовлена потребою суспільства у ква-ліфікованих спеціалістах, які здатні системно розв’язувати професійні завдання, взаємодіючи між собою. Підкреслюється, що потреби сучасної педагогічної практики висувають нові вимоги до підготовки майбут-ніх учителів початкових класів, які повинні володіти основами знань у галузі суміжних наук, орієнтуватись у питаннях корекційної педагогіки, психології, логопедії. Теоретично обґрунтовано та розкрито особливості практичної підготовки майбутніх учителів початкових класів в умовах вищого навчального закладу.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Користувач, що депонує: А.А. Солонська
Дата внесення: 25 Вер 2019 13:31
Останні зміни: 15 Жов 2020 10:30
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7020

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу