МДПУ репозиторій

Нейропсихологічне обстеження як складова комплексної діагностики мовленнєвого розвитку молодших школярів із дисграфією

Журавльова, Л. С. (2017) Нейропсихологічне обстеження як складова комплексної діагностики мовленнєвого розвитку молодших школярів із дисграфією. Науковий часопис НПУ ім. М. П.Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія: зб. наук. пр. (33). с. 16-22. ISSN 2310-0893

[img] Text
5 Zhuravlyova L.S..pdf

Скачати (426kB)

Резюме

У статті проводиться аналіз значення методів нейропсихологічного обстеження у складі комплексної системної діагностики розвитку дітей молодшого шкільного віку. Розглянуто основні підходи в сучасній нейропсихологічній діагностиці. Виділено методи нейропсихологічного обстеження дітей у психологічній науці, окреслено найбільш перспективні напрями дослідження цієї проблеми в сучасних умовах. Підкреслено, що функціональна система письма формується на основі різних структур мозку і може порушуватися при ураженні великої кількості зон, при різних за локалізацією ураженнях вона порушується по-різному. Зауважено, що відставання в розвитку одного з компонентів функціональної системи тягне за собою системні зміни та компенсаторні перебудови в роботі всієї системи та визначає особливості невербальних функцій, усного мовлення і письма. Зазначено, що особливості психомовленнєвого розвитку дітей молодшого шкільного віку з дисграфією можуть бути обумовлені структурою і ступенем тяжкості порушення вищих психічних функцій і визначені за допомогою нейропсихологічного обстеження, як найважливішого інструментарію комплексної діагностики мовленнєвого розвитку молодших школярів.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Користувач, що депонує: А.А. Солонська
Дата внесення: 24 Вер 2019 11:09
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7019

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу