МДПУ репозиторій

Порушення письма як одна з проблем шкільного навчання

Журавльова, Л. С. (2017) Порушення письма як одна з проблем шкільного навчання. Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки: зб. наук. пр., 2 (9). с. 55-66. ISSN 2413-2578

[img] Text
Журавльова Л.С. - Порушення письма як одна з проблем шкільного навчання.pdf

Скачати (428kB)

Резюме

У статті розглядається проблема порушення письма як одного з видів писемного мовлення. Описані та конкретизуються поняття «письмо», «дисграфія». Підкреслюється складність письма як психофізіологічного процесу. Розглянуті етапи формування навичок письма. Подані основні класифікації дисграфії, що відображають різний стан науки на момент їх розробки та свідчать про різне розуміння вченими механізмів цього розладу. Зазначено, що з позиції психофізіологічного підходу дисграфія розглядається як наслідок порушення аналітико-синтетичної діяльності аналізаторів. З зазначеної позиції розроблена класифікація дисграфії М. Хватцева. Підкреслюється, що з позиції клініко-психологічного підходу дисграфію вивчав О. Корнєв. Т. Ахутіною подано класифікацію дисграфії з позиції нейропсихологічного підходу. Зауважено, що автор виділила труднощі під час письма, які часто зустрічаються у дітей, але механізми яких рідко обговорюються у логопедичній літературі. А. Сиротюк виділяє три види дисграфії спираючись на дослідження нейропсихологів стосовно складної мозкової організації письма. Представлено класифікація дисграфії розроблена Р. Лалаєвою та колективом її кафедри.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Користувач, що депонує: А.А. Солонська
Дата внесення: 24 Вер 2019 11:59
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7017

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу