Журавльова, Л. С. (2018) Порушення психомовленнєвого розвитку учнів молодшого шкільного віку з дисграфією. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський зб. наук. пр. молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2 (19). с. 135-140. ISSN 2308-4863
Text
Порушення психомовленнэвого розвитку.pdf Скачати (233kB) |
Резюме
У статті розкрито проблему нормативно-правового забезпечення щодо здійснення роботи шкільного логопеда. Наголошується, що одним з важливих аспектів сучасної теорії і практики логопедії є робота з корекції мовленнєвого розвитку молодших школярів, профілактика порушень писемного мовлення в учнів початкової школи. Підкреслюється, що зазначені напрями роботи є надзвичайно широкими і невіддільними від гармонізації розвитку особистості дитини у цілому, тому залишаються актуальними на сьогодні. Проаналізовано міжнародні законодавчі документи та вітчизняні нормативно-правові документи , що регламентують логопедичну діяльність у початкової школі: Схарактеризовано сутність та зміст мовленнєвого розвитку молодших школярів. Зазначено, що труднощі у формуванні письма не завжди пов’язані з недорозвиненням у дітей усного мовлення і мовних здібностей. Підкреслюється, що письмо – складний психічний процес, в якому беруть участь не тільки вербальні, але і невербальні форми психічної діяльності, тому профілактична робота з дисграфії не може обмежуватися колом дітей з вадами мовлення. Теоретично обґрунтовано індивідуальний підхід в процесі мовленнєвого розвитку молодших школярів. Проведено аналіз «Положення про логопедичні пункти системи освіти».
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | А.А. Солонська |
Дата внесення: | 10 Вер 2019 06:51 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7013 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |