Терещенко, Світлана (2015) Креативність як критерій людиномірності особистісного зростання суб’єктів навчального процесу. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (14). с. 378-382. ISSN 2219-5203
Text
65.pdf Скачати (540kB) |
Офіційний URL: http://ojs.mdpu.org.ua/index.php/nv/article/view/1...
Резюме
У статті висвітлюється феномен креативності з позиції людиномірного супроводу особистісного зростання майбутнього педагога. Автор розкриває сутність і зміст креативності, з’ясовує її значення для діяльності вчителя музики, аналізує наукові підходи до вивчення цього поняття, наголошує на важливості цієї особистісної якості в процесах становлення й самореалізації майбутнього вчителя музики в педагогічній діяльності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 04 Лют 2016 14:49 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/70 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |