Вагіс, А. І. (2014) Самоорганізація самостійної роботи студентів з фізики: синергетичний ефект. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки:реалії та перспективи: зб. наук. пр., 47. с. 25-29.
Це - остання версія цього елементу.
Text
Vagis.pdf Скачати (5MB) |
Резюме
Процес формування особистості студента здатного до саморозвитку та професійного зростання супроводжується необхідністю його самостійної роботи, ефективність якої залежить від успішної самоорганізації навчальної діяльності.Теорія самоорганізації у освіті на сьогодні широко досліджується з позиції синергетичного підходу. Стаття присвячена пошуку шляхів та принципів самоорганізації самостійної роботи студентів з фізики.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра математики і фізики |
Дата внесення: | 13 Вер 2019 07:15 |
Останні зміни: | 07 Жов 2020 11:34 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6899 |
Доступні версії цього елементу
- Самоорганізація самостійної роботи студентів з фізики: синергетичний ефект. (deposited 13 Вер 2019 07:15) [Представлено на екрані]
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |