МДПУ репозиторій

Технологічна компетентність майбутнього вчителя початкових класів як наукова категорія педагогічного дослідження

Шкільова, Г. М. (2014) Технологічна компетентність майбутнього вчителя початкових класів як наукова категорія педагогічного дослідження. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: зб. наук. пр., 23 (33). с. 43-46.

[img] Text
Nchnpu_016_2014_22_12.pdf

Скачати (229kB)

Резюме

У статті розглядається проблема технологічної компетентності майбутнього вчителя початкової школи та шляхи її формування. Зроблено аналіз технологічної компетентності педагога як складової його професійної підготовки. Визначено, що технологічна компетентність майбутнього вчителя початкових класів складається із особистісних характеристик і комплексу знань і умінь як результату професійної підготовки, що дозволяє майбутньому фахівцю початкової освіти ефективно організовувати навчально-виховний процес у початковій школі.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики
Користувач, що депонує: Кафедра математики і фізики
Дата внесення: 16 Вер 2019 12:30
Останні зміни: 25 Лют 2023 07:30
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6669

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу