Митева, А. Н. (2016) Основні аспекти формування моделі педагогічних якостей майбутнього вчителя музичного мистецтва у сучасній музично-педагогічній літературі. Педагогика. Приоритетные научньте направлення: от теории к практике, 30.05.2018-31.05.2016 (1). с. 123-127. ISSN 978-83-65207-88-3
Text
Польша 2016.pdf Скачати (314kB) |
Резюме
У сучасній науково-педагогічній літературі підкреслюється, що моделювання все більше стає могутнім перетворюючим засобом педагогічних досліджень. Тому для подальшого дослідження проблеми підготовки майбутніх вчителів музики до професійної самореалізації нами обрано метод моделювання - створення й дослідження моделі. Під останньою розуміється представлена у смислах і практично реалізована система, яка адекватно відбиває предмет дослідження і здатна заміняти його так, що вивчення моделі дозволяє отримати нову інформацію про об’єкт
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Користувач, що депонує: | педагог А.Н. Митева |
Дата внесення: | 13 Вер 2019 12:40 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6582 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |