Врубель, Г. Ф. (2016) Формування фахової компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва. Педагогика. приоритетные научные направлення: от теории к практике: сб. науч. ст., 30.05.2016-31.05.2016 (1). с. 28-31.
Text
Польша 2016.pdf Скачати (362kB) |
Резюме
Постановка проблеми. Входження України до загальноєвропейського освітнього простору спричинило розроблення та впровадження нових стандартів освіти, які орієнтовані на комплексний підхід. І в умовах такої модернізації вищої освіти, зорієнтована на дотримання вимог Болонської декларації, постає гостра проблема в підготовці фахівця високого професійного рівня, особливо важливого значення проблема набуває і в підготовці вчителя музичного мистецтва, який має сформувати за роки навчання у вищому навчальному закладі освіти фахову компетентність.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Користувач, що депонує: | концертмей Ганна Врубель |
Дата внесення: | 12 Вер 2019 09:03 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6541 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |