Врубель, Г. Ф. (2017) Сутність та структурні компоненти компетентності в музичній освіті. Педагогіка музичного мистецтва, художньої культури та хореографії у контексті інтернаціоналізації освіти: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 8-10 листоп. 2017 р.. с. 30-34. ISSN 978-617-7566-08-2
Text
наша 2017.pdf Скачати (337kB) |
Резюме
Розглянуто питання фахової компетентності майбутнього вчителя як передумову його майбутнього професіоналізму, висвітлено поняття “компетентність” в музичній освіті. Основні акценти зроблені на визначення структурних компонентів компетентності вчителя музичного мистецтва.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Користувач, що депонує: | концертмей Ганна Врубель |
Дата внесення: | 12 Вер 2019 08:59 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6540 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |