МДПУ репозиторій

Сутність та структурні компоненти компетентності в музичній освіті

Врубель, Г. Ф. (2017) Сутність та структурні компоненти компетентності в музичній освіті. Педагогіка музичного мистецтва, художньої культури та хореографії у контексті інтернаціоналізації освіти: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 8-10 листоп. 2017 р.. с. 30-34. ISSN 978-617-7566-08-2

[img] Text
наша 2017.pdf

Скачати (337kB)

Резюме

Розглянуто питання фахової компетентності майбутнього вчителя як передумову його майбутнього професіоналізму, висвітлено поняття “компетентність” в музичній освіті. Основні акценти зроблені на визначення структурних компонентів компетентності вчителя музичного мистецтва.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Користувач, що депонує: концертмей Ганна Врубель
Дата внесення: 12 Вер 2019 08:59
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6540

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу