Назаренко, І. М. (2019) Зміст і структура інформаційної компетентності педагога-музиканта. Science, research, development: monografia pokonferencyjna (17). с. 59-63.
Text
Назаренко І.М. Зміст і структура інформаційної компетентності педагога-музиканта.pdf Скачати (2MB) |
Резюме
Мета: проаналізувати зміст і струк- туру інформаційної компетентності майбутнього педагога-музиканта як об’єктивну й необхідну умову його професійної діяльності. Розглянемо докладніше поняття “компетентність” і дамо йому визна- чення. Компетентний (від лат. competens – відповідний, здатний) – обізнаний, що є визнаним знавцем в якомусь питанні. Компетенція (лат.competentia) – коло питань, явищ, в яких дана особа володіє авторитетністю, знанням, досвідом. Великий тлумачний словник української мови визначає компетентність як обізнаність,авторитетність. Компетентний – той,хто має достатні знання в якій-небудь галузі; який з чим-небудь добре обізнаний; тямущий; який ґрунтується на знанні; кваліфікований
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | M Музика і книги про музику > MT Музичні вказівки і вивчення |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Користувач, що депонує: | доцент Ігор Назаренко |
Дата внесення: | 12 Вер 2019 08:41 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:50 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6522 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |