МДПУ репозиторій

Зміст і структура інформаційної компетентності педагога-музиканта

Назаренко, І. М. (2019) Зміст і структура інформаційної компетентності педагога-музиканта. Science, research, development: monografia pokonferencyjna (17). с. 59-63.

[img] Text
Назаренко І.М. Зміст і структура інформаційної компетентності педагога-музиканта.pdf

Скачати (2MB)

Резюме

Мета: проаналізувати зміст і струк- туру інформаційної компетентності майбутнього педагога-музиканта як об’єктивну й необхідну умову його професійної діяльності. Розглянемо докладніше поняття “компетентність” і дамо йому визна- чення. Компетентний (від лат. competens – відповідний, здатний) – обізнаний, що є визнаним знавцем в якомусь питанні. Компетенція (лат.competentia) – коло питань, явищ, в яких дана особа володіє авторитетністю, знанням, досвідом. Великий тлумачний словник української мови визначає компетентність як обізнаність,авторитетність. Компетентний – той,хто має достатні знання в якій-небудь галузі; який з чим-небудь добре обізнаний; тямущий; який ґрунтується на знанні; кваліфікований

Тип елементу : Стаття
Теми: M Музика і книги про музику > MT Музичні вказівки і вивчення
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Користувач, що депонує: доцент Ігор Назаренко
Дата внесення: 12 Вер 2019 08:41
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:50
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6522

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу