Назаренко, І. М. (2019) Оптимізація процесу розвитку музичної пам'яті майбутніх вчителів мистецьких дисциплін в класі сольфеджіо. Наука. Исследования. Развитие, 15. с. 27-31.
Text
Назаренко І.М. Оптимізація процесу розвитку музичної пам'яті майбутніх вчителів мистецьких дисциплін в класі сольфеджіо.pdf Скачати (4MB) |
Резюме
В основі формування професійної майстерності педагога-музиканта міс- титься фундаментальна музично-тео- ретична підготовка. Успішність оволодіння музично-теоретичними дисциплінами в більшості своїй визначається ступенем розвитку музичної пам’яті.Звукова природа музики зумовлює процес навчання, що передбачає слухання, розуміння і запам’ятовування музичних творів. Від того, наскільки усвідомлено відбувається саме запам’ятовування музики, залежить і ступінь професіоналізму музиканта.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | M Музика і книги про музику > MT Музичні вказівки і вивчення |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Користувач, що депонує: | доцент Ігор Назаренко |
Дата внесення: | 11 Вер 2019 08:18 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:50 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6516 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |