МДПУ репозиторій

Обґрунтування вибору маркетингової стратегії молокопереробного підприємства

Шквиря, Н. О. (2019) Обґрунтування вибору маркетингової стратегії молокопереробного підприємства. Інфраструктура ринку (29). с. 324-329. ISSN 2519-2868

[img] Text
4 (1).pdf

Скачати (846kB)

Резюме

У статті досліджено особливості практичного застосування методів стратегічного аналізу під час розроблення маркетингової стратегії молокопереробного підприємства. Визначено загрози та можливості зовніш- нього середовища підприємства. Встановлено найбільш значущі чинники макро- та мікросередовища. За результатами стратегічного аналізу зовнішнього середовища запропоновано стратегічні альтернативи розвитку підприємства. У ході проведеного дослідження на основі методів стратегічного аналізу визначено маркетингову стра- тегію підприємства, адаптовану до ринку молока і молочних продуктів. Виявлено, що найбільш ефективною та перспективною є конкурентна маркетингова стратегія, яка спрямована на постійне зростання частки ринку підприємств та включатиме збільшення обсягів реалізації продукції за рахунок удосконалення комунікаційної політики, розвитку збутової мережі та розширення асортименту молочної продукції.

Тип елементу : Стаття
Теми: H Суспільні науки > HB Економічна теорія
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: Depositor
Дата внесення: 13 Серп 2019 21:08
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:50
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6502

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу