МДПУ репозиторій

Педагогічні принципи формування духовних цінностей молодших школярів у процесі вокально-хорового навчання

Майба, О. К. (2017) Педагогічні принципи формування духовних цінностей молодших школярів у процесі вокально-хорового навчання. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія: Педагогічні науки, 2 (57). с. 89-100. ISSN 2518-7813

[img] Text
педагогічні принципи стаття.pdf

Скачати (406kB)

Резюме

У статті розглянуто педагогічні принципи, що визначають, специфіку, зміст і способи організації педагогічного процесу вокально-хорового співу учнів початкових класів в умовах недільної школи. Висвітлені характеристики визначених загальнопедагогічних та специфічних принципів навчального процесу вокально-хорового співу на основі духовних піснеспівів. Духовні піснеспіви розглядаються нами не тільки як зручний матеріал для формування вокально-хорових знань, умінь та навичок, але і як виховний потенціал і можливості його реалізації у процесі вокально-хорового навчання учнів початкових класів. Отже, лише комплексне забезпечення визначених педагогічних принципів може стати основою для вирішення проблеми формування духовних цінностей у процесі вокально-хорового навчання молодших школярів.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Користувач, що депонує: О.К. Майба
Дата внесення: 09 Вер 2019 12:43
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6390

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу