Аносов, І. П. (2015) Місце педагогічної антропології в єдності і різноманітті антропологічного знання. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 43 (96). с. 52-57. ISSN 1992-5786
Text
Pfto_2015_43_9.pdf Скачати (328kB) |
Резюме
У статті розкрито місце педагогічної антропології у єдності й різноманітті антропологічного знання ; визначено діалектику природничо - наукової та розумової гно - сеологічних тенденцій педагогічної антропології ; доведено , що педагогічна антропологія є теорією педагогічного знання , науковою основою гуманізації педагогічного процесу .
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Хіміко-біологічний факультет > Кафедра анатомії і фізіології людини та тварин > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Анатомія |
Дата внесення: | 30 Серп 2019 11:49 |
Останні зміни: | 12 Жов 2020 05:45 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6295 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |