МДПУ репозиторій

Місце педагогічної антропології в єдності і різноманітті антропологічного знання

Аносов, І. П. (2015) Місце педагогічної антропології в єдності і різноманітті антропологічного знання. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 43 (96). с. 52-57. ISSN 1992-5786

[img] Text
Pfto_2015_43_9.pdf

Скачати (328kB)

Резюме

У статті розкрито місце педагогічної антропології у єдності й різноманітті антропологічного знання ; визначено діалектику природничо - наукової та розумової гно - сеологічних тенденцій педагогічної антропології ; доведено , що педагогічна антропологія є теорією педагогічного знання , науковою основою гуманізації педагогічного процесу .

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Хіміко-біологічний факультет > Кафедра анатомії і фізіології людини та тварин > Фахові видання
Користувач, що депонує: Анатомія
Дата внесення: 30 Серп 2019 11:49
Останні зміни: 12 Жов 2020 05:45
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6295

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу