МДПУ репозиторій

Психолого-педагогічні чинники попередження та подолання шкільної дезадаптації молодших школярів

Аносов, І. П. та Аносова, Д. І. (2016) Психолого-педагогічні чинники попередження та подолання шкільної дезадаптації молодших школярів. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: педагогіка і психологія, 48. с. 110-116. ISSN 2415-7872

[img] Text
Nzvdpu_pp_2016_48_24.pdf

Скачати (356kB)

Резюме

У статті представлено аналіз понять: « дезадаптація », « шкільна дезадаптація », « попередження шкільної дезадаптції », « психологічна профілактика » . Автори дійшли висновку, що проблема шкільної дезадаптації набуває рис універсальності, об’єднуючи зусилля дослідників у галузі психології, педагогіки та дитячої психопатології. Визначено, що попередження та подолання шкільної дезадаптації у молодших школярів має бути спрямоване на усунення причин, що її викликали. У зв’язку з цим встановлено, що психолого - педагогічними чинниками попередження та подолання шкільної дезадаптації учнів молодшого шкільного віку є організація роботи шкільного психолога і педагога, яка проводиться на фізіологічному, педагогічному та психологічному рівнях. Доведено, що процес попередження та подолання шкільної дезадаптації у молодших школярів є комплексним, інтегративним, який здійснюється через просвітницько - профілактичну, індивідуально - психологічну, психолого - педагогічну, соціально - профілактичну та психогігієнічну роботу.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Хіміко-біологічний факультет > Кафедра анатомії і фізіології людини та тварин > Фахові видання
Користувач, що депонує: Анатомія
Дата внесення: 30 Серп 2019 12:25
Останні зміни: 09 Груд 2020 09:22
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6294

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу