Аносов, І. П. та Аносова, Д. І. (2016) Психолого-педагогічні чинники попередження та подолання шкільної дезадаптації молодших школярів. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: педагогіка і психологія, 48. с. 110-116. ISSN 2415-7872
Text
Nzvdpu_pp_2016_48_24.pdf Скачати (356kB) |
Резюме
У статті представлено аналіз понять: « дезадаптація », « шкільна дезадаптація », « попередження шкільної дезадаптції », « психологічна профілактика » . Автори дійшли висновку, що проблема шкільної дезадаптації набуває рис універсальності, об’єднуючи зусилля дослідників у галузі психології, педагогіки та дитячої психопатології. Визначено, що попередження та подолання шкільної дезадаптації у молодших школярів має бути спрямоване на усунення причин, що її викликали. У зв’язку з цим встановлено, що психолого - педагогічними чинниками попередження та подолання шкільної дезадаптації учнів молодшого шкільного віку є організація роботи шкільного психолога і педагога, яка проводиться на фізіологічному, педагогічному та психологічному рівнях. Доведено, що процес попередження та подолання шкільної дезадаптації у молодших школярів є комплексним, інтегративним, який здійснюється через просвітницько - профілактичну, індивідуально - психологічну, психолого - педагогічну, соціально - профілактичну та психогігієнічну роботу.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Хіміко-біологічний факультет > Кафедра анатомії і фізіології людини та тварин > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Анатомія |
Дата внесення: | 30 Серп 2019 12:25 |
Останні зміни: | 09 Груд 2020 09:22 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6294 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |