Матюха, Г. В. та Угарова, В. А. (2016) Підвищення мотивації мовленнєвої діяльності учнів. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: On-line збірник матеріалів ІІI Міжнар. наук.-практ. конф., 23-24 верес. 2016 р.. с. 214-216.
Text
Підвищення мотивації мовленнєвої діяльності учнів.pdf Скачати (2MB) |
Резюме
Сучасна іншомовна освіта висуває перед педагогами складні професійні завдання, серед яких провідним є підвищення мотивації учнів до вивчення іноземної мови. Мотиви спонукають учнів до задоволення потреб у спілкуванні, діяльності й у певній формі поведінки. Мотивація сприяє розвитку творчих здібностей школярів, які реалізуються під час іншомовної мовленнєвої діяльності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти P Мова та література > PE Англійська мова |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Користувач, що депонує: | Кафедра методики викладання германських мов |
Дата внесення: | 30 Серп 2019 10:23 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6195 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |