Матюха, Г. В. та Опара, Н. С. (2016) Організація самостійної роботи з англійської мови на старшому етапі навчання. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: On-line збірник матеріалів ІІI Міжнар. наук.-практ. конф., 23-24 верес. 2016 р.. с. 210-213.
Text
Організація самостійної роботи з англійської мови на старшому етапі навчання.pdf Скачати (3MB) |
Резюме
На сьогоднішній день багато авторів підкреслюють важливість та необхідність самостійної роботи з англійської мови на старшому етапі в закладах середньої освіти. Існують різні точки зору для визначення цього поняття в методичній та педагогічній літературі. М. В. Буланова-Топоркова вважає, що самостійна робота – це спланована робота учнів, яка здійснюється без участі вчителя, але під його керівництвом [1, с. 111]. В. М. Рогозинський розуміє самостійну роботу як пізнавальну діяльність, яка методично та 211 організаційно спрямована на учнів, виключає допомогу вчителя і передбачає досягнення бажаного результату
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти P Мова та література > PE Англійська мова |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Користувач, що депонує: | Кафедра методики викладання германських мов |
Дата внесення: | 30 Серп 2019 08:38 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6191 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |