МДПУ репозиторій

особливості організації педагогічної практики в учительських семінаріях (історико-педагогічний аспект)

Головкова, М. М. (2014) особливості організації педагогічної практики в учительських семінаріях (історико-педагогічний аспект). Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах (34). с. 9-15.

[img] Text
особливості організації педагогічної практики.pdf

Скачати (190kB)

Резюме

Проаналізовано основні підходи до організації педагогічної практики в базових школах.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дата внесення: 29 Лип 2019 09:22
Останні зміни: 12 Жов 2020 11:56
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6171

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу