Головкова, М. М. (2014) особливості організації педагогічної практики в учительських семінаріях (історико-педагогічний аспект). Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах (34). с. 9-15.
Text
особливості організації педагогічної практики.pdf Скачати (190kB) |
Резюме
Проаналізовано основні підходи до організації педагогічної практики в базових школах.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 29 Лип 2019 09:22 |
Останні зміни: | 12 Жов 2020 11:56 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6171 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |