Воровка, М. І. and Петрученя, Г. Г. (2014) Методологічні основи гендерних досліджень в педагогіці. In: Всеукраїнська науково-практична конференція "Технології формування педагогічного професіоналізму майбутніх учителів", 27-28 лютого 2014 року, Мелітопольський державний педагогічний університет, Мелітополь.
конференція_мелітополь_14.pdf
Download (992kB)
Abstract
В сгатп розглянуто проблеми повноцшного розвитку
укра'шсыай молод) в напряхн формування культури гендерно
'1
piBHOCTi
та альтернативш пщходи щодо формування суб’екта освгои в
гендерному
BHMipi.
Анализ гсндсрних пщходзв дозволив встановити, що
для тради
1
ЦЙно
1
педагопки характерним е формування в
nponeci
осв)ти
i
виховання типу особистосп, бажано! для юпуючо! системи
сощальних стоеунк1в, для Гендерного - ставлення до особистосп в ii
розвитку
i
вихованн) незалежно вщ традиш’йних рамок стаи. Система
oceiTH е одним з провщних агенпв гендерно
1
couianiaanii,
гцо
акгушизус iciiHcpui гндходи в контекстл педагопчних доапджснь та
задав вектор модершзацп системи
ocbi
ih
.
KpiM
того, охарактеризовано
вплив прихованого навчального плану на формування гендер ноГ
культури особистост).
| Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
| Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
| Depositing User: | Unnamed user with email volikalla64@gmail.com |
| Date Deposited: | 17 Jul 2019 09:14 |
| Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6092 |




