Власенко, Е. А. (2014) Творча самореалізація педагога-музиканта в контексті гармонізації культурно-освітнього простору вищого педагогічного закладу. Гармонізація культурно-освітнього простору вищої школи:соціально-педагогічні аспекти: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 12-13 черв. 2014 р.. с. 74-76.
Це - остання версія цього елементу.
Text
Власенко Е.Тези.pdf Скачати (3MB) |
Резюме
У публікації простежується взаємовплив феноменів "творча самореалізація" та "культурно-освітній простір", розкривається зміст моделі культурно-освітнього простору вищого навчального закладу
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Користувач, що депонує: | Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Дата внесення: | 28 Серп 2019 08:31 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6086 |
Доступні версії цього елементу
- Творча самореалізація педагога-музиканта в контексті гармонізації культурно-освітнього простору вищого педагогічного закладу. (deposited 28 Серп 2019 08:31) [Представлено на екрані]
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |