Логвіна-Бик, Т. А. та Бик, Н. В. (2018) Реалізація інтегрованого підходу в освітній галузі в навчанні майбутнього вчителя біології. Virtus Scientific Journal, 1 (23). с. 116-120. ISSN 2410-4388 (Print), 2415-3133 (Online)
Text
Реалізація інтегрованого підходу.pdf Скачати (1MB) |
Резюме
В статті розглянуто основні завдання сучасної школи України, напрями інтеграції навчального матеріалу, основи підготовки майбутніх вчителів біології, освітній простір, як комплексна освітня система, в якій розвиваються особистісні якості майбутніх вчителів біології.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Хіміко-біологічний факультет > Кафедра ботаніки і садово-паркового господарства |
Користувач, що депонує: | Кафедра ботаніки і садово-паркового господарства |
Дата внесення: | 25 Лип 2019 10:45 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5981 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |