МДПУ репозиторій

Системне застосування проблемно-символічних сигналів (ППС) у викладанні економіки в школі

Клименко, Володимир (2015) Системне застосування проблемно-символічних сигналів (ППС) у викладанні економіки в школі. Алексєєвські краєзнавчі читання: матеріали регіональної наук.-практ. конф., присвяченої 100-річчю А.А. Хижняка, 23 квітня 2015. с. 38-41.

[img] Text
Клименко ВМ_2015.pdf

Скачати (1MB)

Резюме

Методика використання ПСС реально впливає на формування опорних понять і закономірностей в шкільному курсі «Економіки». Її використання набуває логічно завершений, взаємообумовлений характер.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: Кафедра географії та туризму
Дата внесення: 23 Лип 2019 12:33
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5802

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу