Клименко, Володимир (2015) Системне застосування проблемно-символічних сигналів (ППС) у викладанні економіки в школі. Алексєєвські краєзнавчі читання: матеріали регіональної наук.-практ. конф., присвяченої 100-річчю А.А. Хижняка, 23 квітня 2015. с. 38-41.
Text
Клименко ВМ_2015.pdf Скачати (1MB) |
Резюме
Методика використання ПСС реально впливає на формування опорних понять і закономірностей в шкільному курсі «Економіки». Її використання набуває логічно завершений, взаємообумовлений характер.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | Кафедра географії та туризму |
Дата внесення: | 23 Лип 2019 12:33 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5802 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |