Ізбаш, С. С. та Воровка, М. І. (2015) З досвіду розробки засобів діагностики якості вищої освіти магістра за спеціальністю «Педагогіка вищої школи». In: Міжнародна науково-методична конференція "Освітні вимірювання – 2015. Реформування зовнішнього незалежного оцінювання: методологія, модель, основні складові", 30 вересня – 2 жовтня 2015р., Одеса.
Text
Текст.pdf Скачати (1MB) |
Резюме
Активізація уваги до вивчення досвіду розробки засобів діагностики якості вищої освіти магістра в наш час не є випадковою. Нормативні фор ми діагностики якості підготовки магістрів вищої освіти розробляються з метою атестації випускників вищих навчальних закладів, визначення відповідності показників якості вищої освіти встановленим стандартами вищої освіти. Тому дослідницька складова професі йної підготовки магістрів вищої освіти в умовах вищого навчального закладу набуває першочергового значення. Сьогодні потрібно якнайшвидше створити оптимальні умови для організації об’єктивного контролю навчальних досягнень студентів.
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Інший) |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 10 Лип 2019 12:28 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5746 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |