МДПУ репозиторій

З досвіду розробки засобів діагностики якості вищої освіти магістра за спеціальністю «Педагогіка вищої школи»

Ізбаш, С. С. та Воровка, М. І. (2015) З досвіду розробки засобів діагностики якості вищої освіти магістра за спеціальністю «Педагогіка вищої школи». In: Міжнародна науково-методична конференція "Освітні вимірювання – 2015. Реформування зовнішнього незалежного оцінювання: методологія, модель, основні складові", 30 вересня – 2 жовтня 2015р., Одеса.

[img] Text
Текст.pdf

Скачати (1MB)

Резюме

Активізація уваги до вивчення досвіду розробки засобів діагностики якості вищої освіти магістра в наш час не є випадковою. Нормативні фор ми діагностики якості підготовки магістрів вищої освіти розробляються з метою атестації випускників вищих навчальних закладів, визначення відповідності показників якості вищої освіти встановленим стандартами вищої освіти. Тому дослідницька складова професі йної підготовки магістрів вищої освіти в умовах вищого навчального закладу набуває першочергового значення. Сьогодні потрібно якнайшвидше створити оптимальні умови для організації об’єктивного контролю навчальних досягнень студентів.

Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Інший)
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дата внесення: 10 Лип 2019 12:28
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5746

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу